.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه فن آوری اطلاعات در حوزه حمل و نقل شهرداري ساري

مدير‌عامل سازمان آي تي شهرداري ساري از طراحي و توسعه شبكه گسترده اينترنت و پشتيباني نرم‌افزاري و سخت‌افزاري سازمان اتوبوسراني و حمل و نقل و ترافيك شهرداري خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري ساري، شبنم محمودي اظهار داشت: ساختمان جديد شهرداري ساري به دوربين‌هاي مداربسته تجهيز شد.
مدير‌عامل سازمان آي تي شهرداري ساري گفت: خدمات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري را به ‌شهرداري‌هاي استان ارائه مي‌كنيم.
مديرعامل سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري ساري گفت: سازمان فاوا هرگونه خدمات نرم‌افزاري و سخت افزاري به شهرداري‌هاي استان ارائه مي‌دهد.
وي خاطرنشان كرد: طراحي و توسعه شبكه محلي و گسترده در سازمان‌ها، نواحي و مناطق وابسته به شهرداري‌هاي استان از برنامه‌هاي مهم اين سازمان در سال جاري است.
مديرعامل سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري ساري تصريح كرد: اين سازمان در دو ماه اخير با عقد قرارداد با سازمان پارك‌ها و فضاي سبز و بهشت رضا و عمران شهرداري شبكه محلي راه‌اندازي كرد.
وي از طراحي و توسعه شبكه گسترده اينترنت به شهروندان ساروي خبر داد و افزود: در اين راستا پشتيباني نرم‌افزاري و سخت‌افزاري سازمان اتوبوسراني و حمل و نقل و ترافيك شهرداري در دستور كار اين سازمان قرار دارد.
محمودي افزود: سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهر‌داري ساري با عقد قرارداد با چند شهردار استان برنامه‌هاي پشتيباني و فروش محصولات سازمان و نرم‌افزارهاي مربوط به حوزه مديريتي را به ديگر شهرداران استان ارائه مي‌دهد.
وي افزود: توسعه و فروش نرم‌افزارهاي مديريت اطلاعات شهري و اينترنتي كردن خدمات شهري از اقدامات اين سازمان است.
مدير‌عامل سازمان فاوا شهرداري ساري در ادامه افزود: تست و راه‌اندازي نرم‌افزار مميزي، محاسباتي درآمد، نوسازي و اصناف شهرداري ساري در اين سازمان انجام شد.
وي در پايان گفت: كار راه‌اندازي دوربين‌هاي مدار بسته ساختمان جديد شهرداري ساري به پايان رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 30 ارديبهشت 1389
واقعا دست مریزاد که پروژه های مهم فناوری اطلاعات مرکز استان به تجهیز کردن شهرداری به دوربین مدار بسته ختم می شود. چه کار عظیمی و چه پروژه طاقت فرسایی است. شبکه کردن یک اطاق در قبرستان نیز از دیگر پروژه های این سازمان و فروختن نرم افزارهای حسابداری جزء که از سازمان همیاری شهردای به شهرداری مرکز استان فروخته شده و آنها را به شهرداری های دیگر خودشان می فروشند نیز کار طاقت فرسایی است. درود بر شهردار مرکز استان و سلام و خسته نباشید فراوان به مدیر عامل فاوا شهرداری ساری. راستی یادم رفت خیلی درود به اعضای شورای شهر مرکز استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.345 seconds.